Bemutatkozás

2015.02.20 17:34

A nevem Rebeka. A barátaimnak Beka. 16 éves vagyok. A Mátyás Király Gimnáziumba járok. Ez egy nyolcosztályos gimi. a 10.a-ba járok. Jó fej osztálytársaim vannak! 10 lány 10 fiú. Az életem nem bonyolult. Állatok állatok és állatok. A szüleimé a fővárosi állatkert ezért én is itt dolgozom. Az állatkert az életem. Itt egy kép róla:

A szüleim nagyon jó fejek. Ők ott élnek az állatkertben, néha én is ott alszom, de van egy külön lakásom a sulim mellett. A szomszédaim a tetsvéreim. Van egy nővérem Anna egy bátyám Gergő egy öcsém Balázs és egy húgom Emma. A kistesóink a szüleimmel élnek.

AZ OSZTÁLYOM:

Az osztályom 20 fős. 10 fiú 10 lány. Kezdjük a lányokkal. Lexi, ő a legjobb barátnőm. nagyon alacsony, vékony, szemüveges. Szőke kék szemű. Egy kicsit félénk, de nagyon jó fej! Aztán van Annabell, de mi csak Bellának hívjuk (ő kérte ezt). Bella zöld szemű és barna hajú benne pink csíkokkal. Picit extrém, de mi pont ezt bírjuk benne! Nagyon rendes csaj. Olyan punk szerű stílussal. Ő a másik LBm. Van még Lilla, ő stréber. Nem nagyon beszélünk. Okostojás féleség és lenéz mindenkit aki butább, mint ő csak azért , mert gazdagok és ő az osztályelső. Lilla legjobb barátnője Lili. Ő Lilla csatlósa. Olyan, mint ő. Úgy hívják magukat, hogy az L-ek. Szerintem béna. Aztán van még Réka ő a menők királynőjének az utódja és jövőre valószínűleg a menők királynője lesz. Az ő "kiskutyái" Vivi, Netti,Pálma és Rézi. És még vagyok én.

A fiúk. Van Armin ő és Imi totál kockák. Vannak a menők Beni aki Rékával jár, Csabi aki Rézivel, Erik, Leó és Patrik. Armin fekete hajú és sötétbarna szemű, szemüveges és Imi aki vörös, zöld szemű. Beni és Leó ikertesók barna hajúak és kék szeműek. Patrik szőke hajú és kék szemű. Erik barna, barna szemű. Csabi pedig Barna hajú és zöldesbarna szemű. A kockák általában kockulnak. A  menők pedig fociznak kivéve Leó, mert ő gyúr és kosarazik is. Van még Máté ő emós általában a padban ül bedugott füllel és bámul maga elé. Fekete (festett haj) és élénkzöld szem. Márkó pedig teljesen normális úgy ahogy Barna is. 

Alapból egy jó osztály vagyunk kivéve a klikkesedést. Az nem olyan jó, már halgattunk róla pszihológiai kiselőadást. 

Az ofőnk Kátai tanár úr. Nagyon jó fej! :)

Ennyi röviden az életemről.